Promocje
Bluzka na Jedno Ramie z Ozdobnym Paskiem Amarant
Bluzka na Jedno Ramie z Ozdobnym Paskiem Amarant

89,99 zł

Cena regularna: 109,99 zł

szt.
Czerwona Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
Czerwona Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO

115,00 zł

Cena regularna: 225,00 zł

szt.
Czarna Sukienka Bandażowa Midi Odkryte Plecy
Czarna Sukienka Bandażowa Midi Odkryte Plecy

199,99 zł

Cena regularna: 259,99 zł

szt.
Bluzka na Jedno Ramie z Ozdobnym Paskiem Camel
Bluzka na Jedno Ramie z Ozdobnym Paskiem Camel

89,99 zł

Cena regularna: 109,99 zł

szt.
Body z Marszczeniem i Odkrytymi Plecami Czarne
Body z Marszczeniem i Odkrytymi Plecami Czarne

109,99 zł

Cena regularna: 149,00 zł

szt.
Ciepły Komplet Czapka + Szal  Szary
Ciepły Komplet Czapka + Szal Szary

69,99 zł

Cena regularna: 95,99 zł

szt.
Ciepły Kardigan Star z Szalem Ciemny Brąz
Ciepły Kardigan Star z Szalem Ciemny Brąz

179,99 zł

Cena regularna: 229,99 zł

szt.
Płaszcz Trencz  Sempre Granat
Płaszcz Trencz Sempre Granat

189,99 zł

Cena regularna: 269,99 zł

Długi Szalik z frędzlami Czarny
Długi Szalik z frędzlami Czarny

89,99 zł

Cena regularna: 149,00 zł

szt.
Koszulka  z Aplikacją Brąz
Koszulka z Aplikacją Brąz

39,00 zł

Cena regularna: 54,99 zł

szt.
Marynarka o Krótkim Kroju z Guzikami Granat
Marynarka o Krótkim Kroju z Guzikami Granat

131,99 zł

Cena regularna: 169,99 zł

szt.
Spodnie Damskie Heart/ROZM.M/Beż
Spodnie Damskie Heart/ROZM.M/Beż

148,99 zł

Cena regularna: 182,88 zł

szt.
Produkt dnia
Koszula Damska Anna/ROZM.M/Mięta
Koszula Damska Anna/ROZM.M/Mięta

209,90 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin
  1.  

REGULAMIN

§ 1
Postanowienia wstępne

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.readytoglo.pl, prowadzonym przez GabrielaBrand Gabriela Żak, ul. Giewont 12/32, 43-300 Bielsko - Biała, NIP: Sklep internetowy, REGON: 240865599. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

2.Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Oferta naszego sklepu internetowego przeznaczona jest wyłącznie dla Konsumentów. Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z GabrielaBrand Gabriela Żak. Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W celu złożenia oferty nabycia produktów należy złożyć zamówienie. Za pomocą mechanizmów dostępnych w naszym sklepie, mogą Państwo dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka zakupowego i złożyć ofertę kupna. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia, korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia. Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie – składają Państwo zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie zamówienia i jego przyjęcie do realizacji. Wraz z otrzymaniem tej wiadomości zawarta zostaje umowa sprzedaży.
 
4. Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.
 
5. Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią aukcji wystawionego do sprzedaży produktu w tym wymiarów, opisów i zdjęć.

§ 2
Definicje

⦁ Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

. Sprzedawca – GabrielaBrand Gabriela Żak  z siedzibą w Bielsku - Białej, ul.Giewont 12/32, 43-300 Bielsko - Biała, NIP 5472002888, REGON 240865599, e mail kontakt@readytoglo.pl, tel 509-274-610
⦁ Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
⦁ Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://readytoglo.pl
⦁ Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
⦁ Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
⦁ Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Sklepu i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
⦁ Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
⦁ Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
⦁ Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
⦁ Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
⦁ Produkt – dostępna w Sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
⦁ Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3
Kontakt ze Sklepem

⦁ Adres Sprzedawcy: 43-300 Bielsko - Biała, ul. Giewont 12/32
⦁ Adres Sprzedawcy zwrotów : Koźmice Wielkie 444, 32-020 Wieliczka
⦁ Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@readytoglo.pl
⦁ Numer telefonu Sprzedawcy: 509-274-610
⦁ Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 97 1240 1444 1111 0010 6672 1212
⦁ Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
⦁ Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.

§ 4
Wymagania techniczne

W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

§ 5
Informacje ogólne

⦁ Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
⦁ Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu lub bez rejestracji.

⦁ Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
⦁ Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu im: zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu.
⦁ Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 66(1) Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert

§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie

⦁ Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych : imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres mail
⦁ Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
⦁ Po Rejestracji Klient ma możliwość: edycji swoich danych i składania zamówień.
⦁ Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
⦁ Do zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu i Polityki.
⦁ Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7
Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:
a. zarejestrować się na stronie Sklepu, a następnie zalogować się do Sklepu   ;
⦁ wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
⦁ kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
⦁ wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
b. złożyć zamówienie bez rejestracji:
⦁ wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
⦁ kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
⦁ wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
⦁ podać dane do wysyłki w tym imię, nazwisko, adres mail, numer telefonu
⦁ Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z tym, że zamówienia realizowane są w ciągu 1 do 2 dni roboczych od złożenia ostatecznego zamówienia i spełnienia innych warunków przewidzianych w Regulaminie, a zwłaszcza dotyczących uznania rachunku bankowego sklepu odpowiednią sumą wynikającą z zamówienia w przypadku zamówień opłacanych nie za pobraniem
⦁ Kupowany towar dostarczany jest jedynie wysyłkowo na koszt nabywcy.
 
§ 8 Zasady umieszczania opinii w sklepie:
 
Sklep ReadyToGLO  GabrielaBrand Gabriela Żak ,43-300 Bielsko Biała, ul.Giewont12.32, NIP: 5472002888 REGON: 240865599 udostępnia klientom sklepu internetowego  możliwość zamieszczania opinii i oceny sklepu, oferowanych produktów.
 
⦁ Dodanie opinii przez klienta jest możliwe wyłączenie po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym
⦁ Opinia może zostać dodana w dowolnym czasie od daty zakupu produktu lub usługi
⦁ Korzystamy z programu Trusted Shops dedykowanemu do weryfikowania zamieszczanych opinii w naszym sklepie spełniając kryteria jakości
⦁ za pośrednictwem Trusted Shops jest wysyłana po zakupie w sklepie ReadyToGLO na wskazany adres mailowy prośba o wystawienie opinii na temat zakupionego produktu
⦁po wystawieniu opinii widoczne jest imię i pierwsza litera nazwiska osoby wystawiającej oraz wystawiona opinia
⦁Klient może również skorzystać ze standardowego wystawiania opinii poza Trusted Shops - logując się na swoje konto i dodając opinie na temat zakupionego produktu
⦁ opinia taka przed dodaniem jest weryfikowana przez Administratora 
⦁ opiniujący powinien sformułować treść opinii w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny. Nie jest dopuszczalne używanie w treści wulgaryzmów i i innych słów powszechnie uznanych za obraźliwe
 
§ 9
Oferowane metody dostawy oraz płatności na terenie Polski
 
1. Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu. Oferowane w sklepie produkty sprzedajemy wyłącznie w drodze wysyłkowej. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.
 
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy :

⦁ Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, paczkomat.
⦁ Koszty dostawy na terenie Polski są wskazywane w momencie składania zamówienia
⦁ Koszty związane z dostawą towarów i obsługą płatności ponosi Klient.

⦁ Klient może skorzystać z następujących metod płatności :

⦁ Płatność za pobraniem - w przypadku nie odebrania towaru przez osobę Kupującą będziemy dochodzić zwrócenia kosztów dostawy oraz  kosztów dostawy zwrotnej nieodebranej  przesyłki. Po tygodniu od nieodebrania przesyłki jeśli Klient nie odstąpi od umowy , umowa wygasa bez podania dodatkowego terminu , a produkt jest własnością sklepu.

 ⦁ Płatność przelewem na konto Sprzedawcy - W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.

⦁ Płatności elektroniczne ( brak możliwości płacenia kartą)- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności  jest Operator płatności  Autopay S.A.
Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

Formy płatności elektronicznych w sklepie:

☑️ BLIK

☑️ PayPO - płatność do 30 dni od zamówienie 

☑️ Przelew szybki ONLINE

W sklepie obsługiwane są formy płatności

☑️Płatności Shoper (bezpieczeństwo płatności online zapewnia Autopay - www.autopay.pl)"

Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

 
§ 10
Wykonanie umowy sprzedaży

⦁ Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
⦁ Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
⦁ W przypadku wyboru przez Klienta:
⦁ płatności przelewem, płatności elektronicznych , Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
⦁ płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
⦁ Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 24h - 48 od zamówienia(z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
⦁ A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
⦁ Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
⦁ W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
⦁ W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Wystawiamy faktury imienne bez vat.
Wysyłamy towar tylko na teren Polski.

§ 11
Prawo odstąpienia od umowy
 
Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

⦁ Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
⦁ Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
⦁ W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
⦁ W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
⦁ Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu

⦁ Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.Do oświadczenia należy dołączyć dowód zakupu.

⦁ W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
⦁ Skutki odstąpienia od Umowy:
⦁ W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
⦁ W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie. Koszt przesyłki zwrotnej pomnoszony jest przez Kupującego.
⦁ Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazany przez Konumenta rachunek bankowy.
⦁ Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem
⦁ Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy ul. Koźmice Wielkie 444 , 32-020 Wieliczka niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
⦁ Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

⦁ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, zamówiona na życzenie, sprowadzona na życzenie Konsumenta, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
⦁ w przypadku PreOrder ,gdzie towar jest na zamówienie, jest to towar sprowadzamy po zakupie. Pre order jest wystawiany w aukcji sklepu gdzie zawarte są wszystkie informacje o produkcie wraz z jego szczegółami i zdjęciami
⦁ w przypadku Wyprzedaży - produktu przecenionego o 20% i więcej. Możliwa wymiana na inny towar w tej samej cenie lub za dopłatą , tylko pod względem ,iż towar jest dostępny na stronie. Nie sprowadzamy towaru na życzenie Klienta, nie magazynujemy zwracanego towaru do nowej kolekcji, nie rezerwujemy .Wszelkie koszta związane z wymianą towaru są po stronie Klienta.
⦁ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
⦁ w której przedmiotem jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu,, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
⦁ o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

§ 12
Reklamacja 

 Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.  
 Zastrzeżenie własności rzeczy - Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej   zapłaty ceny sprzedaży.
 
Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady
 
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Reklamacje można składać: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@readytoglo.pl na piśmie na adres: GabrielaBrand Gabriela Żak jednoosobowa działalność, ul.Giewont 12/32, 43-300 Bielsko - Biała,  kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 509-274-610 .
Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: Pn-Pt 9:00 - 17:00, kontakt@readytoglo.pl, tel 509274610

Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru dokonać jego sprawdzenia i w ciągu 24 godzin poinformować Sklep mailowo o stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą leżeć po stronie Sklepu z obowiązkiem wykonania i przesłania stosownej dokumentacji fotograficznej pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają Sklepu.
⦁ Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Klient powinien dołączyć dowód zakupu do reklamacji
⦁ Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie maksymalnie do 14 dni od daty jej otrzymania.
⦁ Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
⦁ Zwracamy koszty wysyłki z zastrzeżeniem wyboru przez Sprzedawcę metody dostawy - Inpost Paczkomat.

§ 13
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

⦁ Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”. Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.

§ 14
Dane osobowe w Sklepie internetowym

⦁ Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
⦁ Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
⦁ Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
⦁ W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
⦁ W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
 
§ 15
 
Kodeks dobrych praktyk Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops" dostępnym pod niniejszym linkiem.

§ 16
Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl