Promocje
Bluzka na Jedno Ramie z Ozdobnym Paskiem Camel
Bluzka na Jedno Ramie z Ozdobnym Paskiem Camel
109,99 zł 89,99 zł
szt.
Czerwona Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
Czerwona Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
225,00 zł 112,50 zł
szt.
DRES SPORTOWY DAMSKI BG SPRAY Limonka
DRES SPORTOWY DAMSKI BG SPRAY Limonka
379,00 zł 279,00 zł
szt.
Body Gładkie z Suwakiem  Brandenburg Białe
Body Gładkie z Suwakiem Brandenburg Białe
129,00 zł 99,99 zł
szt.
Bluza Bawełniana  Złote Logowanie Premium Cream
Bluza Bawełniana Złote Logowanie Premium Cream
129,99 zł 99,99 zł
szt.
Elegancki Komplet Damski z Kamizelką Fuksja
Elegancki Komplet Damski z Kamizelką Fuksja
239,00 zł 215,10 zł
szt.
Marynarka z Rozcięciami Over  Czarna
Marynarka z Rozcięciami Over Czarna
189,99 zł 132,99 zł
szt.
Sportowa Bluza Kangurek z Farbowaniem Czarna
Sportowa Bluza Kangurek z Farbowaniem Czarna
129,99 zł 99,99 zł
szt.
Komplet Jeansowy BOHO Czarny
Komplet Jeansowy BOHO Czarny
219,99 zł 109,99 zł
szt.
Elegancki Komplet Damski z Kamizelką Czarny
Elegancki Komplet Damski z Kamizelką Czarny
239,00 zł 215,10 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji LUB zwrotu:

W celu złożenia reklamacji / zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Reklamowany / zwracany produkt należy wysłać na adres lub do paczkomatu:

1. ZWROT DO PACZKOMATU

paczkomat  SPR01A , Kawęciny 24, 32-447 Siepraw

kontakt@readytoglo.pl

509-274-610

2. ZWROT KURIER 

GabrielaBrand Gabriela Żak , Koźmice Wielkie 444, 32-020 Wieliczka

Paczki są przyjmowane TYLKO pod tym adresem i paczkomatem - żadnym innym

BARDZO PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ PACZEK POCZTĄ POLSKA ORAZ POCZTEX, KTÓRA OD DŁUŻSZEGO CZASU NIE DOSTARCZA PACZEK POD WSKAZNY ADRES , CO Z REGUŁY KOŃCZY SIĘ ZWROTEM TOWARU DO KLIENTA. NIE ODPOWIADAMY ZA PRZWOŹNIKÓW ORAZ ICH BRAK PODJAZDU POD WSKAZANY ADRES. !WSZYSCY INNI PRZEWOŹNICY DOSTARCZAJĄ PACZKI NA BIEŻĄCO.W RAZIE PYTAŃ LUB PROBLEMÓW PROSZĘ O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

  •  NIE ODBIERAMY PACZEK POZOSTAWIONYCH PRZEZ KURIERÓW W URZĘDACH POCZTOWYCH, PUNKTACH ODBIORU. 
  • NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH
  • KLIENT JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TERMINOWE DOSTARCZENIE ZWRACANEGO TOWARU POD WSKAZANY ADRES ZWROTU

1. Formularz zwrotu/reklamacji , który jest dołączony do każdej przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki  lub  wyślij za pomocą drogą elektroniczną na adres :kontakt@readytoglo.pl W TERMINIE 14 DNI OD ODEBRANIA PACZKI. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer rachunku do zwrotu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. LUB napisz do nas maila z informacją o zwrocie wraz z podaniem numeru rachunku bankowego.

W przypadku przesłania oświadczenia  przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy / Reklamacji.

W formularzu reklamacji Konsument musi opisać wadę produktu oraz sposób reklamacji - wymiana na nowy towar lub zwrot pieniędzy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Konsumenta konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy .

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem. W formularzu reklamacji proszę uwzględnić wadę produktu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Jeśli Konsument życzy sobie wymiany reklamowanego produktu na nowy koszt dostarczenia  wymienianego towaru  ponoszony jest przez Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo wyboru najtańszej dostawy obowiązującej w sklepie.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone 
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
  • Nie odbieramy paczek z Urzędów Pocztowych , punktów odbioru

ZWROT: 

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy .

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami  w terminie 14 dni od odebrania towaru, lub wyślij formularz za pośrednictwem maila : kontakt@readytoglo.pl

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Kupującego konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od odbioru paczki.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt zwracanego produktu ponoszony jest przez Kupującego. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Odesłanie produktu

GabrielaBrand Gabriela Żak , Koźmice Wielkie 444, 32-020 Wieliczka

Paczki są przyjmowane TYLKO pod tym adresem i paczkomatem - żadnym innym

BARDZO PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ PACZEK POCZTĄ POLSKA, KTORA OD DŁUŻSZEGO CZASU NIE DOSTARCZA PACZEK POD WSKAZNY ADRES , CO Z REGUŁY KOŃCZY SIĘ ZWROTEM TOWARU DO KLIENTA. NIE JESTEŚMY W STANIE ODBIERAĆ PACZEK Z DRUGIEGO KOŃCA MIASTA, TYM BARDZIEJ JAK NIE MAMY AWIZA I ŚWIADOMOŚCI O ZWROCIE!WSZYSCY INNI PRZEWOŹNICY DOSTARCZAJĄ PACZKI NA BIEŻĄCO.W RAZIE PYTAŃ LUB PROBLEMÓW PROSZĘ O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZN

  •   NIE ODBIERAMY PACZEK POZOSTAWIONYCH PRZEZ KURIERÓW W URZĘDACH POCZTOWYCH, PUNKTACH ODBIORU. 
  • NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH
  • KLIENT JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TERMINOWE DOSTARCZENIE ZWRACANEGO TOWARU POD WSKAZANY ADRES ZWROTU

Składając formularz zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone 
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych
  • Nie odbieramy paczek z Urzędów Pocztowych , punktów odbioru

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl