Składanie reklamacji LUB zwrotu:
Zwroty należy kierować na adres podany poniżej.
W celu złożenia reklamacji / zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Reklamowany / zwracany produkt należy wysłać na:
1. paczkomat:
Jeśli chcesz byśmy zamówili Ci etykietę napisz do Nas : kontakt@readytoglo.pl
UST01A - Brody 8A, 43-450 Ustroń
Kateryna Sliusarenko
733-258-239
lub na adres:
Kateryna Sliusarenko - sklep internetowy
os. Manhatan 8/52
43-450 Ustroń
Paczki przyjmowane są tylko pod tymi adresami. Nie odbieramy paczek z urzędów pocztowych.
- NIE ODBIERAMY PACZEK POZOSTAWIONYCH PRZEZ KURIERÓW W URZĘDACH POCZTOWYCH, PUNKTACH ODBIORU.
- NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH
- KLIENT JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TERMINOWE DOSTARCZENIE ZWRACANEGO TOWARU POD WSKAZANY ADRES ZWROTU
Reklamacja :
1. Formularz zwrotu/reklamacji , który jest dołączony do każdej przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub wyślij za pomocą drogą elektroniczną na adres :kontakt@readytoglo.pl W TERMINIE 14 DNI OD ODEBRANIA PACZKI lub złożenia oświadczenia . Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer rachunku do zwrotu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. LUB napisz do nas maila z informacją o zwrocie wraz z podaniem numeru rachunku bankowego.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy / Reklamacji.
W formularzu reklamacji Konsument musi opisać wadę produktu oraz sposób reklamacji - wymiana na nowy towar lub zwrot pieniędzy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Konsumenta konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia produktu po wskazany wyżej adres .
Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu. W formularzu reklamacji proszę uwzględnić wadę produktu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
Jeśli Konsument życzy sobie wymiany reklamowanego produktu na nowy koszt dostarczenia wymienianego towaru ponoszony jest przez Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo wyboru najtańszej dostawy obowiązującej w sklepie.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
- Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
- Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone
- Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
- Nie odbieramy paczek z Urzędów Pocztowych , punktów odbioru
ZWROT:
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy .
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami w terminie 14 dni od odebrania towaru lub złożenia oświadczenia, lub wyślij formularz za pośrednictwem maila : kontakt@readytoglo.pl
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Kupującego konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia produktu pod wyżej podany adres lub złożenia oświadczenia, niemniej jednak Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności jeśli nie otrzyma zwracanego produktu.
Sprzedawca pokryje koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od odbioru paczki lub złożenia oświadczenia.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Koszt zwracanego produktu ponoszony jest przez Kupującego.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Odesłanie produktu
Zwracany produkt należy wysłać na paczkomat:
UST01A - Brody 8A, 43-450 Ustroń
Kateryna Sliusarenko
733-258-239
lub na adres:
Kateryna Sliusarenko - sklep internetowy
os. Manhatan 8/52
43-450 Ustroń
Paczki przyjmowane są tylko pod tymi adresami. Nie odbieramy paczek z urzędów pocztowych.
- NIE ODBIERAMY PACZEK POZOSTAWIONYCH PRZEZ KURIERÓW W URZĘDACH POCZTOWYCH, PUNKTACH ODBIORU.
- NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH
- KLIENT JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TERMINOWE DOSTARCZENIE ZWRACANEGO TOWARU POD WSKAZANY ADRES ZWROTU
Składając formularz zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
- Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
- Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone
- Nie odbieramy przesyłek pobraniowych
- Nie odbieramy paczek z Urzędów Pocztowych