Promocje
 Kurtka Jeansowa  Bomberka
Kurtka Jeansowa Bomberka
239,99 zł 159,99 zł
szt.
Bawełniany Dres Sportowy Oversize Koral
Bawełniany Dres Sportowy Oversize Koral
219,99 zł 199,00 zł
Bawełniany Dres Sportowy Oversize Khaki
Bawełniany Dres Sportowy Oversize Khaki
219,99 zł 199,00 zł
szt.
Kolorowa Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
Kolorowa Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
225,00 zł 191,25 zł
szt.
Czerwona Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
Czerwona Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
225,00 zł 191,25 zł
szt.
Bawełniany Dres Sportowy Oversize Wrzos
Bawełniany Dres Sportowy Oversize Wrzos
219,99 zł 199,00 zł
Dwuczęściowy Komplet Dresowy NEON Mari Mari
Dwuczęściowy Komplet Dresowy NEON Mari Mari
189,99 zł 159,99 zł
szt.
Kuferek Skóra Węża Massimo Contti
Kuferek Skóra Węża Massimo Contti
205,99 zł 179,99 zł
szt.
Pikowana Listonoszka z Klapą w Zebrę Czarna
Pikowana Listonoszka z Klapą w Zebrę Czarna
199,99 zł 159,99 zł
szt.
Czarno Biały Kuferek  Premium Eko Skóra
Czarno Biały Kuferek Premium Eko Skóra
189,00 zł 169,99 zł
szt.
Biała Bluza OVER Premium Brand
Biała Bluza OVER Premium Brand
209,00 zł 185,00 zł
szt.
Bluza Basic Look Khaki
Bluza Basic Look Khaki
129,99 zł 99,99 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji , który jest dołączony do każdej przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub  wyślij za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną na adres :kontakt@readytoglo.pl lub GabrielaBrand Gabriela  Żak, 31-358 Kraków ul. Jasnogórska2 (na parkingu Makro) Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. LUB napisz do nas maila z informacją o zwrocie wraz z podaniem numeru rachunku bankowego.

W przypadku przesłania oświadczenia reklamacji przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W formularzu reklamacji Konsument musi opisać wadę produktu oraz sposób reklamacji - wymiana na nowy towar lub zwrot pieniędzy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Konsumenta konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem. W formularzu reklamacji proszę uwzględnić wadę produktu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Jeśli Konsument życzy sobie wymiany zamówionego produktu na nowy koszt dostarczenia  wymienianego towaru  ponoszony jest przez Kupującego, chyba ,że została stwierdzona wada fabryczna produktu koszt wymiany ponoszony jest przez Sprzedającego . Sprzedający zastrzega sobie prawo wyboru najtańszej dostawy obowiązującej w sklepie.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowanie
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.



3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GabrielaBrand Gabriela Żak , 
ul. Jasnogórska 2 (na parkingu makro), 31-358 Kraków

 

4. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Kupującego konto bankowe. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt zwracanego produktu ponoszony jest przez Kupującego. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Odesłanie produktu

W przypadku wyboru kuriera reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GabrielaBrand Gabriela Żak , ul. Jasnogórska 2 na parkingu Makro, 31-358 Kraków


Składając formularz zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowani
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl