Promocje
Czarna Kopertowa Sukienka Midi
Czarna Kopertowa Sukienka Midi
89,99 zł 76,50 zł
szt.
Sukienka z Wiązaniem Tropical Rain
Sukienka z Wiązaniem Tropical Rain
195,00 zł 165,75 zł
szt.
 Czarno Biała Sukienka Midi  z Wiązaniem i Falbaną  (1)
Czarno Biała Sukienka Midi z Wiązaniem i Falbaną (1)
129,99 zł 104,00 zł
szt.
Długa Sukienka Bomberka w Paski
Długa Sukienka Bomberka w Paski
134,99 zł 67,50 zł
szt.
Niebieska, Letnia Sukienka w Kwiaty
Niebieska, Letnia Sukienka w Kwiaty
99,00 zł 49,50 zł
szt.
Niebieska Muślinowa  Sukienka z Trokami
Niebieska Muślinowa Sukienka z Trokami
129,99 zł 64,99 zł
szt.
Sukienka z Printem w Kwiaty
Sukienka z Printem w Kwiaty
149,99 zł 74,99 zł
szt.
Czerwona   Bluza Oversize
Czerwona Bluza Oversize
85,00 zł 72,25 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Nie musisz martwić się jeśli nie trafiłaś z rozmiarem:-)Bez problemu wymieniamy na inny i wysyłamy na nasz koszt. Masz prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny. Zapoznaj się z poniższym regulaminem.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji , który jest dołączony do każdej przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub  wyślij za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną na adres :kontakt@readytoglo.pl lub GabrielaBrand Gabriela  Żak, 31-338 Kraków ul. Gaik 45a/4. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. LUB napisz do nas maila z informacją o zwrocie wraz z podaniem numeru rachunku bankowego.

W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Konsumenta konto bankowe.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Zwracamy koszty produktu wraz z wysyłką, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Konsument ponosi bezpośredni koszt wysyłki towaru do sklepu. 

Nie zwracamy kosztów wymiany produktów z wyprzedaży , wygranych w konkursach. Konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sklepu oraz koszt wysyłki wymienianego towaru.

Koszt dostarczenia(Inpost Paczkomat) wymienianego towaru  ponoszony jest przez sprzedającego ( jednorazowo). Zastrzegamy sobie prawo wyboru najtańszej metody przesyłki (Inpost paczkomaty), w przeciwnym razie koszt wysyłki wymienianego towaru ponosi Konsument.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowanie



3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GabrielaBrand Gabriela Żak

ul. Gaik 45a/4, 31-338 Kraków

 

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwracamy koszty produktu wraz z wysyłką. Zastrzegamy sobie prawo wyboru najtańszej metody przesyłki (Inpost paczkomaty), w przeciwnym razie koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Konsument.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl