Promocje
Długa Satynowa Sukienka z Przekładanym Dekoltem  Ecru
Długa Satynowa Sukienka z Przekładanym Dekoltem Ecru
149,99 zł 129,99 zł
szt.
Czarna Sukienka z Falbaną Love Story WIBs
Czarna Sukienka z Falbaną Love Story WIBs
245,00 zł 155,00 zł
szt.
Komplet  CHARLOTTE  Bomberka i Spodnie - Zebra
Komplet CHARLOTTE Bomberka i Spodnie - Zebra
258,00 zł 199,99 zł
szt.
Komplet  CINDY  Bomberka i Spodnie w Kolorze Czarnym
Komplet CINDY Bomberka i Spodnie w Kolorze Czarnym
258,00 zł 199,99 zł
szt.
Szary Bawełniany  Dres  Jasmine
Szary Bawełniany Dres Jasmine
258,00 zł 199,99 zł
szt.
Bawełniany Dres Sportowy  Fuksja
Bawełniany Dres Sportowy Fuksja
189,00 zł 155,99 zł
szt.
Długa Sukienka Bomberka w Paski
Długa Sukienka Bomberka w Paski
134,99 zł 99,00 zł
szt.
Bluza Basic Look Khaki
Bluza Basic Look Khaki
109,99 zł 75,99 zł
szt.
Kurta Bomberka COLLEGE Brand Ecru
Kurta Bomberka COLLEGE Brand Ecru
299,00 zł 269,10 zł
Różowa Sukienka Wiązana w Kwiaty
Różowa Sukienka Wiązana w Kwiaty
195,00 zł 175,50 zł
szt.
Sukienka Midsummer Night Czarna WIBs
Sukienka Midsummer Night Czarna WIBs
279,00 zł 155,00 zł
szt.
Kolorowa Sukienka z Wiązaniem  SOGNO COLORATO
Kolorowa Sukienka z Wiązaniem SOGNO COLORATO
225,00 zł 185,00 zł
szt.
Produkt dnia
Długa Satynowa Sukienka z Przekładanym Dekoltem  Ecru
Długa Satynowa Sukienka z Przekładanym Dekoltem Ecru
149,99 zł 129,99 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Nie musisz martwić się jeśli nie trafiłaś z rozmiarem:-)Bez problemu wymieniamy na inny i wysyłamy na nasz koszt. Masz prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny. Czy za zwrot musisz płacić? Oczywiście, że nie! To jest nasz koszt. Zapoznaj się z poniższym regulaminem.

Ważne : Jeśli chcesz zwrócić towar na nasz koszt proszę o wcześniejszy kontakt , zamówimy przesyłkę do paczkomatu i prześlemy etykietę na wskazany adres mailowy. W przeciwnym wypadku Klient sam ponosi koszt dostarczenia towaru do sklepu.

Darmowej wymianie i zwrotowi nie podlegają produkty z wyprzedaży ( 15% zniżki i więcej ) - Klient ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia towaru do sklepu .

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji , który jest dołączony do każdej przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub  wyślij za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną na adres :kontakt@readytoglo.pl lub GabrielaBrand Gabriela  Żak, 31-338 Kraków ul. Gaik 45a/4. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. LUB napisz do nas maila z informacją o zwrocie wraz z podaniem numeru rachunku bankowego.

W przypadku przesłania oświadczenia reklamacji przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W formularzu reklamacji Konsument musi opisać wadę produktu oraz sposób reklamacji - wymiana na nowy towar lub zwrot pieniędzy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Konsumenta konto bankowe.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem. W formularzu reklamacji proszę uwzględnić wadę produktu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Jeśli Konsument życzy sobie wymiany reklamowanego produktu na nowy koszt dostarczenia(Inpost Paczkomat) wymienianego towaru  ponoszony jest przez sprzedającego. Zastrzegamy sobie prawo wyboru najtańszej metody przesyłki (Inpost paczkomaty), w przeciwnym razie koszt wysyłki wymienianego towaru ponosi Konsument.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowanie
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.



3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GabrielaBrand Gabriela Żak , 
ul. Gaik 45a/4, 31-338 Kraków

4. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazane przez Kupującego konto bankowe.

Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany wyżej niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwracamy koszty produktu wraz z kosztami przesyłki równej najtańszej dostępnej w sklepie formy dostawy (9,99 zł) Koszt przesyłki zwrotnej towaru do sklepu ponoszony jest przez Sprzedającego  pod warunkiem, że Kupujący skorzystał ze zwrotu oferowanego przez Sprzedawcę - Inpost Paczkomat , Sprzedawca wysyła na adres mailowy etykietę zwrotu w przeciwnym razie jeśli Kupujący wybrał inny sposób dostarczenia produktu do sklepu w całości koszt ponoszony jest przez Kupującego.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Odesłanie produktu

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GabrielaBrand Gabriela Żak , ul. Gaik 45a/4, 31-338 Kraków


Składając formularz zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Towar wymieniany/zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.(W przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będzie uznana)
  • Produkt musi posiadać metki, jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowani
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Nie zwracamy kosztów wymiany produktów wygranych w konkursach. Konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sklepu oraz koszt wysyłki wymienianego towaru.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl